Dolce Lato można otwierać w różnych formatach. Możliwa jest sprzedaż lodów z okienka, uruchomienie wyspy handlowej, a nawet food trucka. Jednym z modeli jest też oczywiście typowa kawiarnia.
Czwartek
12.01.2017
Tradycyjne lody, wyprodukowane na bazie włoskiej receptury to jedna ze specjalności Dolce Lato. Właściciel marki chce rozwijać ją we franczyzie.
 

Pomysłodawcą nowego konceptu jest firma Frubella – producent mrożonek i przetworów owocowych. Teraz, we współpracy z włoską firmą Alvena – wytwórcą składników do lodów – zajęła się też produkcją lodów, zimnych deserów i mrożonych ciast. Wszystkich tych produktów można spróbować w funkcjonującej od kilku miesięcy w Warszawie firmowej lodziarnio-kawiarni, która otrzymała nazwę Dolce Lato.
To nasz pilotażowy lokal – mówi Adam Baczyński, odpowiedzialny za rozwój marki Dolce Lato. – Chcemy, by stał się zaczątkiem sieci franczyzowej.

Dolce Lato można otwierać w różnych formatach. Możliwa jest sprzedaż lodów z okienka, uruchomienie wyspy handlowej, a nawet food trucka. Jednym z modeli jest też oczywiście lodziarnia z miejscami do konsumpcji – jak ta w Warszawie. Potrzeba na nią minimum 12 m2.
Dla każdego modelu współpracy przygotujemy projekt lokalu. Pomożemy w szukaniu lokalizacji, będziemy wspierać franczyzobiorcę przez cały proces przygotowywań, otwarcia oraz później, w trakcie prowadzenia działalności – zapewnia Adam Baczyński. – Jeśli chodzi o koszty inwestycji, to w każdym przypadku przygotujemy indywidualną wycenę. Również naszą warszawską lodziarnię, która już wypracował sobie pozycję na rynku, możemy przekazać w ręce franczyzobiorcy.
Franczyzodawca zapewnia wszystkim lokalom pełne zatowarowanie. Twierdzi, że koncept może sprawdzić się w miastach różnej wielkości, a także w ośrodkach turystycznych, uzdrowiskowych. Ale właściciel konceptu Dolce Lato może podzielić się swoimi produktami także z niezrzeszonymi w jego sieci lokalami.
– Cukiernie i kawiarnie, które już funkcjonują na rynku, mogą sprzedawać u siebie nasze lody oraz inne produkty – zachęca Adam Baczyński.


POPULARNE NA FORUM

Biznes, który bije rekordy

Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.

1 wypowiedzi
ostatnia 15.10.2024
Biesiadowo

Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50

1 wypowiedzi
ostatnia 29.01.2024
Kawiarnie Cafe Nescafe

Nie chciałabym tej franczyzy

6 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
McDonalds opinie o franczyzie

Ja bym pomyślała o tej franczyzie

3 wypowiedzi
ostatnia 29.04.2023
Doświadczenia z Bafra Kebab

Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...

1 wypowiedzi
ostatnia 25.04.2023
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż

Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...

1 wypowiedzi
ostatnia 06.03.2023
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines

Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...

1 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2023
Ile kosztuje McDonald's?

Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali

1 wypowiedzi
ostatnia 24.12.2022